PDA

View Full Version : Average age of forum members



Sasha54
03-12-2012, 06:52 PM
What age category do you fall in?

Fricco
03-12-2012, 06:53 PM
where is the poll......*hint hint*
all good now, your turn

Sasha54
03-12-2012, 06:56 PM
Did I eff up my poll?

Ghost818
03-12-2012, 07:01 PM
Jeez looks like I have to start calling some of y'all sir and man show some respect! I'm just 18 years old lol

jobadass
03-12-2012, 07:04 PM
I just (Saturday) fell in to the 40 category, so I refuse to answer

Nicholost
03-12-2012, 09:35 PM
There's no barely legal option, so I can't vote.

G Wiz
03-12-2012, 10:23 PM
you can call me Dr. by age 26

Giggity

Ghost818
03-12-2012, 10:29 PM
The names Wiz. DR Wizz. on yo ______.

G Wiz
03-12-2012, 10:47 PM
The names Wiz. DR Wizz. on yo ______.haha I dunno why that made me think of r kelly pissing on someone

Ghost818
03-12-2012, 10:54 PM
haha I dunno why that made me think of r kelly pissing on someone
Originally I put Jizz. But then I did read that a mother was on here and her son saw something inappropriate so I didn't want to cause any curiosity for 11 year old kids.

Dreno33
03-12-2012, 10:59 PM
Jeez looks like I have to start calling some of y'all sir and man show some respect! I'm just 18 years old lol

Me too lol. sophomore in college

Ghost818
03-12-2012, 11:02 PM
Me too lol. sophomore in college
Same here, I was actually on here, when I was about to be late for class, I'm like half way there on the freeway and I called my cousin so he and his girlfriend can hold me a seat, and hes like oh...the teachers wifes dad passed away you go drive back home... :mad:

Dreno33
03-12-2012, 11:16 PM
that awkward moment when you don't know if thats something to be happy or sad about O.o
I guess think of the glass half full. no class(:

Ghost818
03-12-2012, 11:34 PM
No i mean, it is sad, its just I got so frustrated because I brushed my teeth, put on deodorant, fixed my hair (no its not long I use gel), got dressed, put on cologne all in less than 2 minutes WHILE I was smoking(excludes brushing my teeth). cause I hadn't noticed the time. While speeding on my way there I get a call and I have to turn back? -_- kinda hectic