PDA

View Full Version : The stupiest thing you've done today!



King little fruit fly
09-04-2013, 10:29 AM
Name one.

Let me start, I tapped too quickly and I used 17 golds to buy an extra ally, really proud moment for me. ;)

SGT Rud
09-04-2013, 10:34 AM
I got dressed this morning and tried to pull the door shut with my foot, but it was dark. My foot didnt catch the door, I just fell over.

Kyle51
09-04-2013, 10:45 AM
I actually clicked on and read this post.... Hahaha

Thief
09-04-2013, 10:49 AM
I actually clicked on and read this post.... Hahaha

Darn you beat me to it hahaha.

Zulfiqaar
09-04-2013, 10:52 AM
Bought a minefield just to find out how big it is...apparently france le is same size...

No really, I forgot my keys so i broke into my own house to get them :/

Lancerdually
09-04-2013, 11:12 AM
checked the discussion thread "Gree, can you explain the WD points system?".....about the stupidest thing I've done in months

Speed ump
09-04-2013, 11:17 AM
probably responing to this thread

Dan Cai
09-04-2013, 11:33 AM
Listening to my wife moan about her family, and when I agreed I got moaned at for sticking my nose in.

Bosc
09-04-2013, 11:38 AM
Finished Prestige LTQ....... way too many LvL ups!

Viva la Revolution
09-04-2013, 11:41 AM
lol, some funny things. For me to forget my done homework at home ....luckily the teacher don't checked them :D

Sfritz1
09-04-2013, 12:15 PM
Listening to your wife moan for another reason!


Sorry mate, I had to say it! Trust me others were thinking it.



Listening to my wife moan about her family, and when I agreed I got moaned at for sticking my nose in.

Big Baby Jesus
09-04-2013, 12:23 PM
Clicked on the "India Winners" thread thinking the list was posted.

keeskiller
09-04-2013, 12:26 PM
haha see some funny messages here, wish i could say anything, but i wasn't stupid today :D WOEHOEEH

DavidtheBoo
09-04-2013, 12:31 PM
Hmmmmmm mine is probably when I was trying to pick up a knife and when I cut myself lol

Lancerdually
09-04-2013, 12:32 PM
Clicked on the "India Winners" thread thinking the list was posted.
Gotcha! :D

camper killer
09-04-2013, 12:43 PM
I would have to say agreeing to let my son take a stuffed animal (Giant Microbe) of Herpes to school for show and tell.

gb7
09-04-2013, 01:55 PM
Hit the back to base button half way through a solid raid. And yes the rival screen changed so the target was gone.

Captain Steelman
09-04-2013, 02:14 PM
Name one.

Let me start, I tapped too quickly and I used 17 golds to buy an extra ally, really proud moment for me. ;)

Lol I did the same 2 days ago and on top of that I sent a ticket and today I got 20 gold back... Strange...???

General Soviet
09-04-2013, 02:26 PM
I stepped on some big patch of gum. Now when I walk, my shoes make some really loud ripping noise.

Adm.J
09-04-2013, 02:48 PM
Woke up...

Dan Cai
09-04-2013, 02:50 PM
Lol you're sick my wife looks like a pig hahaha!

iamnasty
09-04-2013, 04:41 PM
probably responing to this thread

what happened to all the kisses and hugs,lol:cool:

Cannibalpaul
09-04-2013, 04:46 PM
Did a post saying "does your faction need a good leader to take you to the top"
That's all

King little fruit fly
09-04-2013, 04:53 PM
Did a post saying "does your faction need a good leader to take you to the top"
That's all

If your faction leadership is weak, join my llp faction, we are lining up big shots to get the next 53 straight wins.

King little fruit fly
09-04-2013, 04:53 PM
what happened to all the kisses and hugs,lol:cool:


Where have you been, bro? ;)

King little fruit fly
09-04-2013, 04:55 PM
Woke up...

LOL, I ponder that every morning! :D

King little fruit fly
09-04-2013, 04:57 PM
I stepped on some big patch of gum. Now when I walk, my shoes make some really loud ripping noise.

Try some watermelon peels next time, buddy, and that really hurts. :D

King little fruit fly
09-04-2013, 04:59 PM
Lol I did the same 2 days ago and on top of that I sent a ticket and today I got 20 gold back... Strange...???

Haha, my ticket is on its way. almost forgot that this is the only kind of nice thing gree support does. :cool:

King little fruit fly
09-04-2013, 05:08 PM
I actually clicked on and read this post.... Hahaha

Just another smartypant.




Darn you beat me to it hahaha.

probably responing to this thread

Címon, copycats. Be original and creative. lol ;) I challenge and dare you, lol!

King little fruit fly
09-04-2013, 05:12 PM
probably responing to this thread


Stephan, where are you? didnt see you in Sup1 when we faced you guys the last event.

Did I just earn myself a month of free base clean service. Wait, that is PJ's original/creative idea not yours!
If I did, must be another dumbest thing I have done today. I just hope you level 250s have access to my base. :D:p:rolleyes:

camper killer
09-04-2013, 05:32 PM
Jeffery, what no love for me? I am surprised you came back and didn't say hi to me either.

iamnasty
09-04-2013, 07:22 PM
Where have you been, bro? ;)

Stop playing MW, never touch MW for 3 weeks already, no WD for India or any of the events and my base is all black-out BUT enjoying the real life,lol

King little fruit fly
09-04-2013, 07:52 PM
Stop playing MW, never touch MW for 3 weeks already, no WD for India or any of the events and my base is all black-out BUT enjoying the real life,lol


Great, I did the same thing couple months waiting for the twins. Everything okay, buddy? ;) You should serious consider leaving Ferr and starting a one man faction or joining my llp's faction to get that 53 straight wins.

King little fruit fly
09-04-2013, 07:55 PM
Jeffery, what no love for me? I am surprised you came back and didn't say hi to me either.

What, bro, sorry that I missed your post. Or is it because you are in Sup3, and Sup3 cost us the top 25 spot by 1 in India as we faced you untouchables for the last battle. I will always hang around, take a temporary leave maybe once and a while. Simply put it that I will stick around because of manbeast and classified and give them the due they deserve. :D

bigman
09-04-2013, 08:30 PM
I donated 75 mil to my faction , 5 min after I found out there is a new building to buy

King little fruit fly
09-04-2013, 08:38 PM
I donated 75 mil to my faction , 5 min after I found out there is a new building to buy

That is not stupid, that is very generous of you, your faction might say! :cool:

I am a cow
09-04-2013, 11:48 PM
Thinking I had a good day at work ended up staining my newly dry cleaned shirt :mad:

marklinalexanderho
09-05-2013, 12:07 AM
i visited this base w/ juicy lookin lvl 4 oil rigs, lvl 10 ore mines & some other lvl 2 LTQ buildings

double clicked to raid one & while it was loading.. my phone shut off

sadlifedotcom bah

iamnasty
09-05-2013, 12:14 AM
Great, I did the same thing couple months waiting for the twins. Everything okay, buddy? ;) You should serious consider leaving Ferr and starting a one man faction or joining my llp's faction to get that 53 straight wins.

Ferr is a great fantastic guy and so are the rest, you should spend some time get to know them, especially Ripper, Ben, Panzer, etc.... i'm sure this goes for all the factions.
Anywhere this is just a game, always A WINNER and many losers, depends how anyone look at it,lol
For me, been part of the team, i'm already a winner, enjoy chill-out with the guys and gals at the same time have some great laugh,,lol

cheers:D

Rotti
09-05-2013, 02:14 AM
Bought a coal mine while I was half asleep

Special Air Service
09-05-2013, 04:39 AM
Reading this post, and reading about people their problems which are not my problem.

Sfritz1
09-05-2013, 11:07 AM
I love me some bacon though!!! Lol



Lol you're sick my wife looks like a pig hahaha!

leonababy386908821
09-05-2013, 11:54 AM
Name one.

Let me start, I tapped too quickly and I used 17 golds to buy an extra ally, really proud moment for me. ;)

You aren't the only one. My fat finger click on it. 17 golds spent but remain 500 allies. I report to GREE and ask for refund. It is a trap. :mad:No response yet.

Stooboot
09-05-2013, 03:07 PM
Already been said prob but download modern war. There should b a warning label like on pill bottles "only play for free or you will not stop" lol

PRIMETIME77
09-05-2013, 05:39 PM
Don't feel bad. I had to yell at one of my players for upgrading his windfarm haha.

leonababy386908821
09-06-2013, 10:59 AM
Name one.

Let me start, I tapped too quickly and I used 17 golds to buy an extra ally, really proud moment for me. ;)

I did the same but it was fixed. What you need is contacting GREE Support! They have removed 1 extra ally (didn't know because still 500) and credited my account with 17 gold. I saw the changes take place upon next login to the game.

Thanks for GREE Support. :D