Question about Battle for Greenland

GREE

GREE Forum - Powered by vBulletin
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 21

Thread: Question about Battle for Greenland

  1. #1
    Senior Member SuperSonic Chimp's Avatar
    Join Date
    Nov 2012
    Location
    Charlotte, NC
    Posts
    592

    Question Question about Battle for Greenland

    I noticed when I clicked on the globe, the spash screen for the next battle still has our point total showing from Battle for Brazil.Does this by any chance mean that the points will all be cumulative, ie, the points carry over from one battle to the next? Or do they reset for each battle?? If they are cumulative, there is almost no reason to play.
    Strength & Honor
    Now actively recruiting light to moderate gold players please PM me info if interested. (04/12/2013)
    958-714-599
    *190-Brazil-488k pts
    *189- Greenland-805k pts
    *78-Egypt-2,361,211 pts
    *8**-China with partial team of llps
    *Milspec-26th(24th?)-Ireland 2,390,142 pts(from our side)
    *107-Columbia 2,979,332 pts
    *87- Madagascar 4.2 million pts
    **An honor to serve with McGurt!!**


    388-381-968

  2. #2
    Senior Member NakedCherryPie's Avatar
    Join Date
    Jan 2013
    Location
    Yer mother be so fat, she be falling off both sides of yer ship, ye toothless, sorry stowaway! ... L
    Posts
    348
    It does look that way. A wise man once told me so...
    Attack - about a million
    Defense - over a million
    IPH - What's this? LMFAO
    Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them. - Lou Holtz


  3. #3
    Banned
    Join Date
    Oct 2012
    Location
    IS EVERYTHING!
    Posts
    2,179
    LMFAO, cumulative you say?.......That would indicate that a cooperative approach is in the best financial interests of many, would it not?........Cumulative, do tell!!!....LOL

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2012
    Posts
    322
    I hope the battle for Greenland has its own separate points counter, but somewhere else it also shows a total points balance for all battles.

    If they are cumulative, my faction could sit out the next 3 battles and easily stay in the top 100.

  5. #5
    Senior Member Dutchie's Avatar
    Join Date
    Nov 2012
    Location
    UK now
    Posts
    2,250
    If the points are cumulative then it would be a spectacular own goal whilst shooting themselves in the foot. Good one GREE!

  6. #6
    Banned
    Join Date
    Oct 2012
    Location
    IS EVERYTHING!
    Posts
    2,179
    Quote Originally Posted by stephen2013 View Post
    I hope the battle for Greenland has its own separate points counter, but somewhere else it also shows a total points balance for all battles.If they are cumulative, my faction could sit out the next 3 battles and easily stay in the top 100.
    Cumulative, I know the implications of that. LOL

  7. #7
    Banned
    Join Date
    Oct 2012
    Location
    IS EVERYTHING!
    Posts
    2,179
    Quote Originally Posted by Dutchie View Post
    If the points are cumulative then it would be a spectacular own goal whilst shooting themselves in the foot. Good one GREE!
    Cognitive skills are very useful.

  8. #8
    Senior Member Dutchie's Avatar
    Join Date
    Nov 2012
    Location
    UK now
    Posts
    2,250
    Quote Originally Posted by PIRATE JUSTICE View Post
    Cognitive skills are very useful.
    Too much to compute for my solitary brain cell

  9. #9
    Banned
    Join Date
    Jan 2013
    Location
    Australia
    Posts
    1,640
    Quote Originally Posted by PIRATE JUSTICE View Post
    Cognitive skills are very useful.
    Yeah they are but so is using your god damn brain for once!

  10. #10
    Banned
    Join Date
    Oct 2012
    Location
    IS EVERYTHING!
    Posts
    2,179
    Quote Originally Posted by I am a cow View Post
    Yeah they are but so is using your god damn brain for once!

    Hey, I'm the one that began revealing a clever, diabolical way for all to win, and not get their pocketbooks beaten to a pulp.


    AFOOFA.

    AFOOFA ain't some dude in a rain forest.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •